0
Podsumowanie zamówienia
Product 1 Title

Sample text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit nullam nunc justo sagittis suscipit ultrices.

Quantity
$20.00
$17.00

Regulamin

www.edu-skarbnica.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin korzystania z Serwisu www.edu-skarbnica.pl określa warunki świadczenia przez Usługodawcę usług świadczonych drogą elektroniczną, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej, zasady dostarczania Treści cyfrowych i Usług Cyfrowych a także świadczenia innych usług za pośrednictwem Serwisu, w tym zasady korzystania z Serwisu, zakres odpowiedzialności Usługodawcy a także warunki zawierania umów na odległość, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz zasady postępowania reklamacyjnego oraz realizacji prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje postanowień Regulaminu, powinien niezwłocznie zaprzestać korzystania z Serwisu. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  3. Użytkownik przed zawarciem jakiejkolwiek Umowy w ramach niniejszego Serwisu jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka.
  4. Regulamin jest udostępniony Użytkownikowi nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu. Aktualna wersja Regulaminu oraz jej archiwalne wersje są każdorazowo umieszczane w Serwisie w zakładce „Regulamin.”
  5. Użytkownik może skontaktować się ze Usługodawcą:
    1. pod adresem e-mail: biuro@edu-skarbnica.pl,
    2. za pośrednictwem formularza kontaktowego udostępnionego w Serwisie.
  6. Każdy ze sposobów kontaktu wymieniony w ustępie poprzedzającym gwarantują zachowanie korespondencji w formie dokumentowej pomiędzy Stronami z zachowaniem daty i godziny oraz spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne skontaktowanie się z Usługodawcą.
  7. Informacje podane w Serwisie, w szczególności ich opisy i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy. W celu uniknięcia wątpliwości złożenie przez Użytkwnika zamówienia jest równoznaczne za złożenie oferty, zgodnie z treścią zaakceptowanego Regulaminu, a Umowa zostaje między Stronami zawarta w momencie otrzymania od Usługodawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia w formie mailowej.

§ 2 Definicje

  1. Serwis – serwis internetowy w domenie www.edu-skarbnica.pl, do którego prawa przysługują Usługodawcy.
  2. Usługodawca lub Sprzedawca – Tomasz Grabowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą EDU-SKARBNICA TOMASZ GRABOWSKI, ul. Kościuszki nr 28A, 84-230 Rumia, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, pod numerem NIP: 2910214035, REGON: 388118198.
  3. Użytkownik–osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której ustawy przyznają zdolność prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej, która korzysta z Usług Serwisu.
  4. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której ustawa przyznaje zdolność prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawiera z Usługodawcą umowę o odpłatne dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za pośrednictwem Serwisu.
  5. Rejestracja – proces zakładania Konta przez Użytkownika poprzez formularz rejestracyjny.
  6. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron albo inna Usługa świadczona za pośrednictwem Serwisu.
  7. Strony – Sprzedawca i Kupujący lub Usługodawca i Użytkownik.
  8. Konto – przydzielona danemu Użytkownikowi część Serwisu, za pomocą, której Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu.
  9. Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Klient Przedsiębiorca Posiadający Uprawnienia Konsumenta (KPPUK)– osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  11. Przedsiębiorca– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  12. Umowa– Umowa o Dostarczenie Treści Cyfrowej, Umowa sprzedaży lub Umowa Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną lub innej Usługi zawierana w ramach niniejszego Serwisu.
  13. Umowa Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną– umowa świadczenia usług zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem za pośrednictwem Serwisu.
  14. Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej, które obejmują jednorazowo udostępniane materiały edukacyjne. Treści Cyfrowe są dostarczane użytkownikowi za pośrednictwem Serwisu lub w inny sposób opisany w ofercie, umożliwiając ich odtworzenie na urządzeniach kompatybilnych z wymaganiami technicznymi Serwisu.
  15. Kompatybilność– współdziałanie treści cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
  16. Funkcjonalność– zdolność treści cyfrowej pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
  17. Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej tego samego rodzaju.
  18. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), regulująca prawa konsumentów w zakresie zawierania umów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa, a także prawa związane z odstąpieniem od umowy i uzyskiwaniem informacji o oferowanych produktach i usługach.
  19. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), określająca zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez dostawców usług, obowiązki usługodawców, jak również prawa i obowiązki usługobiorców, w tym regulacje dotyczące ochrony danych osobowych i prywatności w środowisku cyfrowym.
  20. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.), będąca podstawowym aktem prawnym regulującym zasady prawa cywilnego w Polsce, w tym przepisy dotyczące zawierania umów, odpowiedzialności cywilnej, ochrony dóbr osobistych oraz praw i obowiązków stron w stosunkach cywilnoprawnych.
  21. Regulamin – niniejszy regulamin.

§ 3 Zasady korzystania z Serwisu

  1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. komputer lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej (w przypadku chęci założenia konta lub zawarcia umowy),
    3. odpowiednio skonfigurowana i aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki cookies np. Google Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, która umożliwia przeglądanie stron internetowych.
  2. Korzystanie z Serwisu oznacza każdą czynność Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Serwisie.
  3. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (spam),
    3. korzystania ze Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Usługodawcy,
    4. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    5. korzystania ze Serwisu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia funkcjonowania Serwisu spowodowanego w szczególności koniecznością naprawy systemu. Zawieszenie funkcjonowania Serwisu nie ma wpływu na zobowiązania Stron wynikających z zawartych za pośrednictwem Serwisu Umów.
  5. Korzystanie z Serwisu wiąże się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie, także takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód. Zaleca się korzystanie z Serwisu poprzez urządzenie posiadające oprogramowanie antywirusowe.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Użytkownika powstałe w wyniku:
    1. nieprawidłowego bądź niezgodnego z Regulaminem korzystania z Serwisu przez Użytkownika;
    2. awarii sprzętu Użytkownika;
    3. działań lub zaniechań Użytkowników.
  7. W przypadku wystąpienia podejrzenia o możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie zmienić dane logowania, w tym w szczególności hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.
  8. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie prawa i spowodowanie szkody wywołanej ich działaniami w Serwisie.
  9. Użytkownik może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z Usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja w tym zakresie może zostać złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail: biuro@edu-skarbnica.pl
  10. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu, będącego przedmiotem reklamacji. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udzieli Użytkownikowi odpowiedzi.

§ 4 Usługi

  1. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik ma dostęp do następujących możliwości:
    1. Zakup Treści Cyfrowych – Użytkownik może kupić Treści Cyfrowe w formie materiałów edukacyjnych sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
    2. Dostęp do Konta Użytkownika – Użytkownik po Rejestracji Konta na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie otrzymuje dostęp do indywidualnego panelu Użytkownika, w którym może zarządzać swoimi zakupami, przeglądać historię zakupów oraz mieć dostęp do zakupionych treści.
    3. Korzystanie z bloga oraz innych treści edukacyjnych – Użytkownik ma możliwość bezpłatnego korzystania z treści publikowanych w Serwisie, które obejmują artykuły, porady oraz innych tematów związanych z działalnością Serwisu. Treści te nie są dostępne do komentowania.
    4. Formularz kontaktowy – Użytkownik ma możliwość kontaktu z Usługodawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie. Formularz umożliwia zgłaszanie pytań, uwag, zgłoszeń technicznych oraz innych kwestii związanych z korzystaniem z Serwisu.
    5. Zapis do Newslettera – Użytkownik może otrzymywać powiadomienia o nowościach, promocjach i produktach Serwisu oraz aktualizacjach treści dostępnych w Serwisie, a także o promocjach i ofertach specjalnych w ramach Usługi Newsletter.
  2. Usługa formularza kontaktowego dostępna jest bez konieczności posiadania Konta. W celu skorzystania z tej usługi należy podać imię i nazwisko oraz adres e- mail oraz wskazać pytanie będące przedmiotem zainteresowania. Usługodawca udziela odpowiedzi na pytanie Użytkownika bez zbędnej zwłoki. Odpowiedź przychodzi na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.

§ 5 Newsletter

  1. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Usługodawcę na podany przez Użytkownika adres e-mail informacji w formie listu elektronicznego (e-mail), zawierających informację handlową i marketingową, w tym w szczególności powiadomienia o nowościach, promocjach i produktach Serwisu oraz aktualizacjach treści dostępnych w Serwisie w ramach Usługi Newsletter.
  2. Zapisując się do Usługi Newsletter Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów, usług, promocji oraz innych aktualności związanych z działalnością Usługodawcy, przesyłanych drogą elektroniczną na podany adres e-mail, zgodnie z art. 398 Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1221).
  3. W ramach Newsletter’a Usługodawca może również dostarczać Użytkownikowi treści cyfrowe, takie jak pliki PDF, e-booki, infografiki, materiały multimedialne oraz inne pliki dołączane do wiadomości e-mail. Treści te są dostarczane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych i stanowią część Usługi Newsletter’a.
  4. Subskrypcja Newsletter’a jest dobrowolna i wymaga wyrażenia zgody przez Użytkownika oraz akceptacji niniejszego Regulaminu. Brak wyrażenia takiej zgody albo jej cofnięcie uniemożliwia dalsze świadczenie Usługi Newsletter.
  5. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie jednak w zamian za przekazanie danych osobowych Użytkownika w postaci adresu e-mail. Aby skorzystać z usługi Newsletter Użytkownik musi podać swój adres e-mail w formularzu zapisu do usługi Newsletter, dostępnym w Serwisie.
  6. Jeżeli chcesz nabyć Usługę Newsletter odpłatnie, możesz skontaktować się z Usługodawcą pod adresem e-mail wskazanym w §1 Regulaminu. Cena treści cyfrowych wysyłanych w ramach Usługi Newsletter jest ustalana indywidualnie w drodze korespondencji mailowej.
  7. Po naciśnięciu przycisku wyrażającego wolę zapisu do usługi Newsletter, na adres podany przez Użytkownika zostanie przesłana wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym wolę zapisania się do usługi Newsletter. Poprzez kliknięcie przycisku wyrażającego wolę zapisu do usługi Newsletter Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych na podany adres e-mail.
  8. W przypadku zatwierdzenia subskrypcji poprzez link aktywujący, adres e-mail Użytkownika zostanie dodany do listy mailingowej. E-mail ten będzie wykorzystywany do wysyłania Użytkownikowi informacji handlowych i marketingu bezpośredniego do czasu rezygnacji z subskrypcji.
  9. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Newsletter następuje w momencie otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail potwierdzającej zapis do Usługi Newsletter.
  10. Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z Usługi Newsletter. Rezygnacja może odbyć się:
    1. poprzez naciśnięcie na przycisk sugerujący wypis z usługi Newsletter, znajdującego się w każdej wiadomości mailowej przesyłanej w ramach niniejszej Usługi,
    2. poprzez przesłanie rezygnacji w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@edu-skarbnica.pl
  11. Z momentem wypisania się z Usługi Newsletter umowa zostaje rozwiązana.
  12. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania wysyłania Newsletter’a Użytkownikowi, który przez okres 12 miesięcy nie otworzył żadnej wiadomości e- mail wysłanej w ramach Newsletter’a. W przypadku wstrzymania wysyłki Newsletter’a Użytkownik może ponownie zapisać się do subskrypcji, kontaktując się z Usługodawcą lub wypełniając formularz zapisu dostępny w Serwisie.
  13. Usługodawca wysyła Użytkownikom Newsletter w ustalonej przez siebie częstotliwości. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego zaprzestania świadczenia Usługi Newsletter w każdym czasie.
  14. W ramach usługi Newsletter Usługodawca zastrzega sobie prawo do korzystania z zewnętrznych rozwiązań dostawców usług drogą elektroniczną celem usprawnienia procesów świadczonych usług. Szczegółowe informację na temat dostawców Usług znajdują się w Polityce Prywatności.
  15. Newsletter jest wysyłany w formie wiadomości e-mail, co zapewnia szeroką dostępność niezależnie od rodzaju urządzenia Użytkownika. Aby korzystać z Newsletter’a oraz przeglądać dołączone treści cyfrowe, Użytkownik powinien mieć dostęp do aktywnego adresu e-mail oraz aplikacji do obsługi poczty elektronicznej, kompatybilnej z powszechnymi standardami wiadomości e-mail, takimi jak HTML i MIME.
  16. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby treści przesyłane w ramach Newsletter’a były dostępne i kompatybilne z różnymi urządzeniami i oprogramowaniem, jednak nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia wynikające z indywidualnych ustawień lub konfiguracji sprzętu i oprogramowania Użytkownika, które mogą uniemożliwić pełne korzystanie z Newsletter’a.
  17. Treści cyfrowe dostarczane w ramach Newsletter’a, w tym załączniki w formacie PDF lub inne pliki, są kompatybilne z większością urządzeń obsługujących standardowe przeglądarki plików PDF lub aplikacje do odtwarzania multimediów. W przypadku treści specyficznych (np. plików wideo lub infografik), Usługodawca może wskazać wymagania techniczne niezbędne do ich odtworzenia, jak np. zalecenie korzystania z najnowszych wersji aplikacji obsługujących pliki multimedialne.

§ 6 Założenie Konta

  1. Usługa prowadzenia Konta w Serwisie jest dostępna po dokonaniu rejestracji przez Użytkownika. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnionego w Serwisie. Po dokonaniu rejestracji Użytkownik otrzymuje potwierdzenie założenia Konta na podany adres e-mail.
  2. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony z momentem otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia założenia Konta.
  3. W ramach Konta Użytkownik ma dostęp do następujących funkcji:
    • przeglądanie historii zakupów i transakcji dokonanych w Serwisie,
    • dostęp do zakupionych Treści Cyfrowych, chyba że z opisu konkretnej treści lub usługi wynika, że jest ona dostarczana w inny sposób,
    • dodawania i modyfikowania swoich adresów, metod płatności, danych osobowych.
  4. Konto użytkownika jest dostępne wyłącznie dla samego Użytkownika i nie jest widoczne dla osób trzecich. Dane zawarte na Koncie są przechowywane w sposób poufny, a profil Użytkownika nie jest udostępniany publicznie ani nie stanowi profilu społecznościowego.
  5. Użytkownik ma prawo do rozwiązania umowy o prowadzenie Konta w każdym czasie, składając żądanie usunięcia Konta na adres e-mail Usługodawcy: biuro@edu-skarbnica.pl
  6. Usunięcie Konta spowoduje trwałą utratę dostępu do Treści Cyfrowych, które były udostępniane Użytkownikowi za pośrednictwem Konta. Usunięcie Konta skutkuje trwałym usunięciem wszystkich danych, historii zakupów oraz możliwości korzystania z zakupionych Treści Cyfrowych za pośrednictwem Serwisu, co Użytkownik przyjmuje do wiadomości. W przypadku usunięcia Konta na żądanie Użytkownika nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za zakupione Treści Cyfrowe, których dostęp był realizowany poprzez Konto.

§ 7 Sprzedaż Treści Cyfrowych

  1. Sprzedawca zapewnia możliwość zawarcia umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej lub polegającej na umożliwieniu Kupującemu dostępu do kupionych przez niego materiałów edukacyjnych w ramach Sklepu Internetowego.
  2. Umowa o Dostarczenie Treści Cyfrowej zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  3. Przez Umowę o Dostarczenie Treści Cyfrowej Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Treść Cyfrową na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić cenę.
  4. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Treści Cyfrowej z poziomu odpowiedniej podstrony Serwisu w ramach prowadzonego Sklepu Internetowego. Każdą z wybranych Treści Cyfrowych należy dodać do koszyka za pomocą odpowiedniego przycisku. Po skompletowaniu całości zamówienia należy przejść do koszyka i kontynuować proces składania zamówienia. W kolejnych krokach Kupujący wybiera metodę płatności. Na ostatnim etapie Kupujący jest informowany o łącznej wartości wybranych Treści Cyfrowych a także o złożeniu zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  5. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiednich pól.
  6. Każde zamówienie złożone przez Kupującego potwierdzone jest e-mailem z informacją o jego przyjęciu. Zawarcie Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej następuje z momentem otrzymania przez Kupującego informacji o przyjęciu i potwierdzeniu złożenia zamówienia. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia w ciągu 3 dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny ze Sprzedawcą.
  7. W przypadku, kiedy podane dane w formularzu będą niepełne i nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu uzupełnienia tych danych.
  8. Po zawarciu Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowej, chyba że co innego zostało wyraźnie zastrzeżone w opisie Treści Cyfrowej, Sprzedawca przesyła na adres e-mail podany w zamówieniu Treść Cyfrową w formacie PDF albo innym formacie wskazanym w opisie Treści Cyfrowej w Sklepie internetowym.
  9. Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną z momentem, w którym Kupujący uzyskał możliwość dostępu do niej za pośrednictwem swojej poczty elektronicznej.
  10. Do korzystania z Treści Cyfrowych jest posiadanie urządzenia z dostępem do internetu oraz przeglądarki internetowej w najnowszej wersji. Serwis jest kompatybilny z powszechnie używanymi systemami operacyjnymi, takimi jak Windows, macOS, iOS i Android oraz programu obsługującego pliki w formacie .PDF. Zaleca się korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge) w celu uzyskania optymalnej jakości i pełnej funkcjonalności Serwisu. W przypadku wystąpienia problemów z kompatybilnością, Konsument może zgłosić potrzebę wsparcia technicznego, kontaktując się z działem obsługi klienta Usługodawcy.
  11. Usługodawca może wprowadzać aktualizacje lub poprawki techniczne Treści Cyfrowych w celu poprawy ich funkcjonalności lub dostosowania do nowych wymogów technicznych. W przypadku wprowadzenia aktualizacji, Kupujący zostanie o nich poinformowany i otrzyma dostęp do zaktualizowanej wersji Treści.
  12. Do Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowej stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu.
  13. Użytkownik ma prawo do zamówienia, za pośrednictwem kanałów komunikacji wskazanych w Regulaminie, indywidualizowanych materiałów edukacyjnych dostosowanych do jego potrzeb.
  14. Materiały zamówione w trybie określonym w ust. 1, po ich opracowaniu, mogą zostać udostępnione w Sklepie, co oznacza, że będą dostępne do zakupu przez innych użytkowników. Użytkownik zamawiający indywidualizowane materiały edukacyjne nie nabywa do nich żadnych autorskich praw majątkowych ani osobistych, a także nie może zgłaszać wobec Licencjodawcy ani podmiotów trzecich żadnych roszczeń z tego tytułu.
  15. W przypadku, gdy materiały edukacyjne zostały spersonalizowane w taki sposób, że zawierają unikalne cechy indywidualne Użytkownika (np. logo), Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi treści cyfrowych.
  16. W przypadku zawarcia Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowej Konsument oraz KPPUK ma prawo do odstąpienia od umowy na warunkach określonych w §11 Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwało Konsumentowi w przypadku Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość (mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia).

§ 8 Prawa Autorskie

  1. Treści cyfrowe sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu oraz publikowane w ramach Serwisu treści stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa przysługują Sprzedawcy.
  2. Treści Cyfrowe są chronione prawem autorskim zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. Zabronione jest kopiowanie, reprodukowanie, udostępnianie lub wykorzystywanie tych materiałów w jakikolwiek sposób bez wyraźnej zgody Usługodawcy.
  3. Kupujący nie nabywają żadnych praw autorskich ani praw własności intelektualnej do Treści Cyfrowych, a jedynie uzyskują licencję na korzystanie z tych treści zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  4. Z chwilą zakupu Treści Cyfrowych, Kupującemu zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna i nieprzenoszalna licencja na korzystanie z zakupionych treści wyłącznie do użytku własnego.
  5. Licencja umożliwia Użytkownikowi odtwarzanie zakupionych Treści Cyfrowych za pośrednictwem Serwisu lub w sposób opisany w ofercie (np. poprzez załącznik e- mail lub dostęp na platformie Twórcy). Licencja na treści cyfrowe obejmuje prawo Kupującego do korzystania z tych treści w celach edukacyjnych, w tym do prowadzenia zajęć dydaktycznych, lekcji z uczniami, zabaw i aktywności z dziećmi w przedszkolu oraz innych form pracy edukacyjnej.
  6. Licencja nie obejmuje w szczególności prawa do:
    1. dalszej odsprzedaży, nieodpłatnego rozpowszechniania, udostępniania zakupionych treści osobom trzecim, w tym poprzez publikowanie, przesyłanie, kopiowanie, rozpowszechnianie w mediach lub inne sposoby udostępniania treści, niezależnie od formy.
    2. Wykorzystywania treści w celach komercyjnych, szkoleniowych, edukacyjnych lub innych niż do użytku własnego,
    3. tworzenia dzieł zależnych, modyfikacji, adaptacji, tłumaczenia ani przetwarzania Treści Cyfrowych w jakikolwiek sposób.
  7. Wszelkie próby ominięcia zabezpieczeń Serwisu, kopiowania, pobierania lub rozpowszechniania Treści Cyfrowych w sposób sprzeczny z licencją są zabronione i mogą skutkować odpowiedzialnością prawną oraz zablokowaniem dostępu do Konta Użytkownika.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wycofania lub zawieszenia licencji w przypadku naruszenia przez Użytkownika warunków korzystania z Treści cyfrowych, bez obowiązku zwrotu kosztów poniesionych przez Użytkownika.
  9. Wszelkie nieuprawnione działania w zakresie Treści Cyfrowych i Usług Cyfrowych mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną Użytkownika.
  10. W przypadku naruszenia praw autorskich lub postanowień licencyjnych przez Użytkownika, Usługodawca ma prawo do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych oraz podjęcia innych działań prawnych w celu ochrony swoich praw.

§ 9 Warunki i metody płatności

  1. Ceny podane na stronie są podawane w polskich złotych i zawierają wszelkie należności publicznoprawne (cena brutto).
  2. Kupujący, który chce otrzymać fakturę powinien zadeklarować ten fakt najpóźniej w momencie składania zamówienia, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia. Faktura zostaje wystawiona w wersji elektronicznej, na co Kupujący wyraża zgodę.
  3. Kupujący może wybrać następujące formy płatności:
    1. przelew tradycyjny – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu zamówienia Kupujący powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze: 49 1140 2004 0000 3102 8092 7437 w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Terminem spełnienia świadczenia jest moment dokonania obciążanie rachunku bankowego Kupującego. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na rachunku bankowym Sprzedawcy,
    2. zapłata za pośrednictwem systemu płatności paynow, płatności Sripe (zagraniczne) lub BLIK – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu zamówienia Kupujący powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem wybranego operatora płatności w momencie składania zamówienia. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego w systemie operatora płatności.
  4. 4. W przypadku niedokonania płatności według zasad określonych w ustępie
    poprzedzającym, Sprzedawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez wyznaczania terminu dodatkowego na dokonanie płatności. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie wówczas przesłane Kupującemu w formie mailowej z informacją o anulowaniu zamówienia z uwagi na jego nieopłacenie w wymaganym terminie.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w ofercie Serwisu, w tym:
    • zmiany cen Treści Cyfrowych,
    • wprowadzania nowych treści i usług oraz wycofywania dotychczasowych,
    • przeprowadzania promocji czasowych, akcji rabatowych oraz udzielania indywidualnych rabatów
    • udzielania dostępu do wybranych Treści Cyfrowych nieodpłatnie.
  6. Wprowadzenie zmian w cenach, dostępności treści, promocjach, rabatach lub warunkach dostępu do Treści Cyfrowych i Usług Cyfrowych nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian. Oznacza to, że Konsument, który złożył zamówienie przed modyfikacjami, będzie obsługiwany zgodnie z warunkami obowiązującymi w momencie składania zamówienia.
  7. W przypadku obniżki ceny Treści Cyfrowych dostępnych w Serwisie, Sprzedawca zobowiązuje się do podania obok nowej ceny informacji o najniższej cenie obowiązującej w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dana Treść Cyfrowa jest dostępna w Serwisie przez okres krótszy niż 30 dni, Sprzedawca wskaże najniższą cenę obowiązującą od momentu jej udostępnienia w Serwisie.

§10 Reklamacje

  1. 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz KPPUK, za zgodność sprzedanej Treści Cyfrowej z Umową na zasadach określonych w
    rozdziale 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści Cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści Cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
  3. Sprzedawca odpowiada również wobec Konsumenta za pozostałe Usługi świadczone przez niego za pośrednictwem niniejszego Serwisu i za ich zgodność z Umową na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
  4. Postanowienia określone w niniejszym paragrafie dotyczące uprawnień i obowiązków Konsumenta stosuje się również do KPPUK.
  5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści Cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miała być dostarczona.
  6. 6. Jeżeli Treść Cyfrowa jest niezgodna z Umową, Konsument może żądać
    doprowadzenia do ich zgodności z Umową.
  7. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  8. Sprzedawca doprowadza Treść Cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
  9. Jeżeli Treść Cyfrowa jest niezgodna z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    2. Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowej do zgodności z Umową,
    3. brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść Cyfrową do zgodności z Umową;
    4. brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub wymiany,
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści Cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  10. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Treść Cyfrowa jest dostarczana w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową jest nieistotny
  11. Reklamacje należy złożyć poprzez przesłanie formularza reklamacji lub innego równoważnego oświadczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem maila: biuro@edu-skarbnica.pl albo w formie papierowej i wysłane na adres: 84-230 Rumia ul. Kościuszki 28A.
  12. 12. Reklamacja może być złożona na formularzu reklamacyjnym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu bądź na innym wzorze.
  13. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  14. W przypadku sprzedaży Treści cyfrowej, gdzie Kupującym jest Przedsiębiorca na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi.
  15. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego będącego Przedsiębiorcą za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy zawartej w niniejszym Serwisie jest ograniczona do kwoty zapłaconej przez Kupującego będącego Przedsiębiorcą za daną Treść cyfrową albo inną Usługę. Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Kupującego będącego Przedsiębiorcą jest ograniczona do straty i nie obejmuje utraconych korzyści.

§ 11 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument oraz KPPUK, który zawarł Umowę na odległość, może w terminie 14 dni od jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów usług spełnionych przed oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie i obowiązujących przepisach prawa.
  2. Zasady odstąpienia od umowy w przypadku Umowy o Dostarczenie Treści cyfrowej reguluje odpowiednio §6. Do kwestii nieuregulowanych w tych paragrafach stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.
  3. W celu odstąpienia od Umowy Konsument może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  5. Sprzedawca informuje o możliwości skorzystania z załącznika do ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, w postaci wzoru formularza odstąpienia od umowy.
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem maila: biuro@edu-skarbnica.pl albo w formie papierowej i wysłane na adres: 84-230 Rumia ul. Kościuszki 28A.
  7. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zwraca Konsumentowi dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.

§ 12 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. 2. Szczegółowe informacje na temat (między innymi) administratora danych osobowych Użytkowników, celu i podstawy przetwarzania danych osobowych Użytkowników, przekazywania danych osobowych Użytkowników podmiotom trzecim, informacji o potrzebie podania danych osobowych przez Użytkowników, okresu przechowywania danych osobowych Użytkowników, prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Użytkowników można znaleźć w zakładce Polityka Prywatności.

§ 12 Opinie

  1. Usługodawca umieszcza w Serwisie wtyczkę, w ramach której Użytkownicy mogą zapoznać się z opiniami na temat Usługodawcy umieszczonymi w wizytówce Google.
  2. W Serwisie prezentowane są wszystkie opinie wystawione w wizytówce Google, zarówno pozytywne, jak i negatywne, aby zapewnić pełną transparentność.
  3. Usługodawca podejmuje działania mające na celu weryfikację czy opinie pochodzą od rzeczywistych klientów Usługodawcy. W przypadku wykrycia opinii, które mogą nie pochodzić od klientów Usługodawcy, zgłasza on takie przypadki do Google.
  4. Usługodawca nie ma wpływu na decyzję Google dotyczące usunięcia lub pozostawienia zgłoszonych opinii, ponieważ są one weryfikowane przez Google zgodnie z ich własną polityką. W związku z powyższym w Serwisie mogą pojawiać się również opinie, które nie pochodzą od klientów Usługodawcy, na co ten nie ma wpływu.
  5. Zarówno Usługodawca jak klienci, mogą usuwać lub modyfikować opinie tylko w sposób zgodny z polityką Google. Zasady te są ustalane przez Google i Usługodawca nie ma na nie wpływu.
  6. Wszelkie reklamacje związane z opiniami, w tym roszczenia, powinny być kierowane do podmiotu obsługującego opinie, tj. Google. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii oraz działania Google w tym zakresie.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 17.03.2025
  3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Do ważnych przyczyn należą w szczególności:
    1. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego lub unijnego, które wymagają dostosowania postanowień niniejszego regulaminu do tych przepisów,
    2. wprowadzenie nowych funkcjonalności w Serwisie,
    3. zwiększenie bezpieczeństwa Użytkowników,
    4. konieczność przeciwdziałania nadużyciom dokonywanym w związku z korzystaniem z Serwisu,
    5. rozszerzenie oferty lub jej zmiana,
    6. zmiana cen świadczonych usług oraz ich zakres,
    7. zmiany w technologii lub infrastrukturze technicznej,
    8. zmiany strategii biznesowej,
    9. zmian w relacjach z kontrahentami lub dostawcami,
    10. reagowanie na działania konkurencji i trendów rynkowych,
    11. kryzysy i sytuacje nadzwyczajne.
  4. O każdej zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Użytkowników poprzez umieszczenie przez Usługodawcę na stronie głównej informacji o zmianie Regulaminu.
  5. Usługodawcy posiadający Konto Użytkownika zostaną dodatkowo powiadomieni przez Usługodawcę poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym.
  6. Jeżeli zmiana regulaminu nie wpływa na prawa i obowiązki Użytkowników, wówczas regulamin wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania informacji w Serwisie.
  7. Jeżeli zmiany regulaminu wpływają na prawa i obowiązki Użytkowników wynikające z posiadania Konta Użytkownika lub zakupu dostępu do Treści lub Usług Cyfrowych albo innych Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, Regulamin wchodzi w życie w terminie 30 dni od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu. Jeżeli w przeciągu tych 30 dni Użytkownik nie złoży oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, wówczas usługa ta jest kontynuowana na warunkach zgodnych z nowym Regulaminem na czas nieokreślony. Powyższa sytuacja nie ma zastosowania w przypadku Konsumentów oraz KPPUK, w stosunku do których Użytkowników będzie zobowiązany uzyskać akceptację dla nowego Regulaminu, a jeżeli Konsument lub KPPUK takiej zgody w terminie 30 dni nie wyrazi, wówczas umowa ulega rozwiązaniu.
  8. Do zamówień złożonych i niezrealizowanych w całości przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia.
  9. Załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.
  10. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu naruszenia jakichkolwiek praw Konsumenta. W przypadku niezgodności niniejszych zapisów z prawem powszechnie obowiązującym, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  11. Konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń oraz rozpatrywania reklamacji:
    1. możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich,
    2. wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
    3. zwrócenie się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw Konsumentów. Bezpłatną pomoc Konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
  12. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  13. W przypadku sporów, które będą musiały być rozwiązywane na drodze postępowania sądowego, sądem właściwym jest:
    1. Dla Przedsiębiorców- sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy,
    2. Dla Konsumentów oraz KPPUK- sąd właściwy według właściwości ogólnej.
Edu-Skarbnica
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.